خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

پارک آبی آکواونچر دبی

شنبه, ۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۴۸ ب.ظ

 

باید ببینید که به در دبی بهدنبال دیدن چه چیزی هستید، سپس محلههایی که با سلیقه شما بیشتر جور می­آید را انتخاب کرده و زیروبم آنها را کشف کنید. اگر از علاقهمندان این ورزش هستید، حتما سری به زمین گلف جبل علی بزنید. با این توصیفات فهمیدید این محله چطور جایی است و چه انتظاراتی باید از آن داشته باشید، دیگر اختیار با شما است که در بین محله های دبی به این منطقه سری بزنید یا نه. اگر می خواهید استراحت کنید یا یک لقمه غذا بخورید، بازدید از هر یک از سالن های لوکس فرودگاه دبی نیز یک گزینه عالی است. این تکه طلا، نام محله دیره دبی را در بین محله های دبی برایتان متمایز می­کند و همیشه آن را بهخاطر خواهید داشت. از آنجا، باید حدود 5 دقیقه پیاده روی کنید تا به موزه آینده دبی برسید. با این کار می­توانید زندگی در یک منطقه فوق متمدن و امروزی را تجربه کنید. در این محله میتوانید هر آنچه برای یک زندگی شهری متمدن لازم است را پیدا کنید. از غذاهای خیابانی تا غذاخوردن در رستورانهای کوچک و بزرگ را میتوانید در این محله تجربه کنید. اگر به دنیای جانوران آبی علاقه دارید، حتماً در سفرتان به شهر دبی از آکواریم لاست چمبر دیدن کنید. وقتی در کشتی حضور دارید، میتوانید معماریهای خاص خانههایی که در اطرافتان است را تماشا کنید.

در پارک مشرف میتوانید طبیعت واقعی دبی را که بشر هیچ دخالتی در ساختن آن نداشته مشاهده کنید. بهدلیل اینکه آسمانخراشها امپراتوریشان را در این محله دبی ازدستدادهاند، افراد زیادی علاقهمندند که در هتلهای میردف دبی بمانند یا خانهای در این محله متفاوت بخرند. این محله بهدلیل انبوه مهاجرین فیلیپینی و هندیاش مشهور است. این افراد میتوانند هر بار یک محله معروف دبی را برای دیدن انتخاب کنند، یا به محله های خاص دبی مانند محله البرشا دبی (Al Barsha) که یک منطقه مسکونی است یا محله اسپرت سیتی دبی (Dubai Sports City) که به محله ورزشکاران مشهور است، سر بزنند. توجه داشته باشید بدون مجوز تجاری یا همان به اصطلاح رخصه تجاری یا لایسنس تریدینگ اجازه اجاره مکان برای بیزینس خود ندارید لطفا سوالاتی از قبیل را نپرسید،خیلی واضح است ! این مکان تفریحی از سرگرمیها، سنتها و مراسم و جشنهای متفاوت تشکیل شده و ۳۲ کشور جهان در آن به نمایش گذاشته شدهاند که شامل: هیروگیلف مصر، معابد مختلف تایلند، کاشیکاری و معماری ایران و برج ایفل میشود. این غرفهها شامل کشورهای ترکیه، پاکستان، یمن، اروپا، ایران، مراکش، عربستان سعودی، هند، مصر، آمریکا، اردن، لبنان، آذربایجان، افغانستان، سوریه، تایلند، ژاپن، آفریقا، کره جنوبی، چین، کشورهای بالکان، امارات متحده عربی و… این برج شامل دوبرج اصلی است که به طور مداوم در حال چرخش ۳۶۰ درجه میباشند، هر سفینه برای تعداد محدودی مسافر طراحی شده است و پارکینگ ورودی آن برای تحمل وزن بسیاری از مسافران استوانه شکل طراحی شده است. همان طور که گفتیم ترمینال های شماره ۳ و ۱ از طریق محوطه ای مشترک با یکدیگر در ارتباط هستند و مسافران بعد از عبور از بخش امنیتی می توانند بین این دو ترمینال تردد کنند. کسب کارهایی نظیر زعفران، پوشاک و مواد غذایی فرآوری شده که ایرانیها در بازار دبی به فروش میرساندند به طور مستقیم تحت تحریم قرار نگرفته، اما تجار میگویند شرایط تجارت بدتر شده است.

جالب است بدانید که در اوایل دهه ۱۹۰۰ میلادی، تجار ثروتمند پارچه و مروارید در این منطقه رفتوآمد داشتهاند و راههای مارپیچ محله هم حاصل دسترنج آنها است. قبل از سوارشدن در XLine، باید بدانید که پروازتان در ارتفاعی حدود ۱۷۰ متر خواهد بود. حتی اگر شما یک اسکیباز حرفهای نیستید، قبل از اینکه در دامنه برفی پیست اسکی دبی مجاز به اسکیکردن شوید، آموزشهای ابتدایی را خواهید دید. وقتی وارد پارک برفی یا همان اسنو پارک می شوید، اجازه دارید تا هر زمان که می خواهید در اینجا تفریح کنید؛ ولی اگر از پارک خارج شوید دوباره اجازه ورود نخواهید داشت و میبایست بلیط تهیه کنید. در این موزه شما خواهید دید که چگونه هوش مصنوعی می تواند زندگی نسل های بعدی را متحول کند. برخی از هتل های دبی به عنوان بهترین و مجلل ترین هتل های دنیا شناخته می شوند. دبی یکی از مدرنترین و مجهزترین شهرهای دنیا به حساب میآید. این پارک آبی دومین و مجهزترین پارک آبی جهان است. خود را در یک آکواریوم متمایز غوطه ور کنید که چشم انداز خارق العاده ای از تمساح ها ارائه می دهد و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد رفتارهای آبی خاکی آنها را از نزدیک مشاهده کنند. بدون شک در کشور اسلامی چون امارات، مساجد بسیاری برای مسلمانان وجود دارد؛ اما شاید نمی دانستید که پیروان دیگر دین ها به ندرت اجازه ورود به این مساجد را پیدا می کنند. شما می توانید با انتخاب تور دبی یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. این مسجد یکی از مکانهای مذهبی فاخر در کشور امارات است که سالانه هزاران گردشگر مسلمان با تور لحظه آخری دبی را مجذوب خود اجاره ماشین در دبی میکند. آکواریوم دبی یکی از بزرگترین آکواریومهای جهان است که در مجموعه دبی مال و در امارات متحده قرار دارد.

در واقع دبی مال یکی از بهترین مکانهای خرید در دبی با بیش از 1200 فروشگاه لوکس و برندهای معروف، باغ وحش زیر آب، آکواریوم دبی، سالن یخ، سینما ریل، پارک تم، چشمههای دبی و رستورانهای متعدد است. بازار مرشد دبی از ارزان ترین بازارهای دبی هم محسوب می شود. فرودگاه بین المللی دبی اصلی ترین فرودگاه امارات متحده عربی است که در 30 سپتامبر 1960 افتتاح شد.این فرودگاه در حال حاضر بیش از 85 میلیون مسافر را در سال جابجا می کند. خط سبز مترو دبی روزهای پنجشنبه از ساعت 5:30 صبح تا یک شب، جمعه 10 صبح تا یک شب و دیگر روزها از ساعت 5:30 تا 12 شب فعال میباشد. ساحل کایت دبی به عنوان مقصد اول کسانی شناخته شده که قصد دارند چتربازی کنند و مکانی فوقالعاده برای انواع ورزشهای آبی میباشد. معماری داخلی برج العرب ترکیبی از معماری سبک شرقی و غربی میباشد که با لوکس ترین متریال ساخته شده است. البته محلههایی هم هست که درست در نقطهای که سنت و مدرنیته باهم پیوند میخورد، قرار دارد و ترکیبی از یک شهر سنتی و مدرن را به وجود آورده است. این هتل لوکس با ترکیبی از معماری شرقی و غربی ساخته شده و مانند یک شهر با تمام امکانات رفاهی و سرگرمکننده است. شمال شرقی محله الممزر دبی مسکونی است، درحالیکه دیگر نواحی این محله رنگ و بوی تجاری داد و میتوان ساختوسازهای گوناگون را بهخوبی مشاهده کرد. در ادامه معروفترین چیزهایی که در این محله وجود دارد و کارهایی که میتوان انجام داد را آوردهایم. کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که به محله الممزر دبی رفته باشد و سری به پارک ساحلی این محله نزده باشد. گردشگران در سفر دبی حتما سری به مراکز خرید دبی میزنند و از اجناس لوکسی برندهای معتبر دیدن میکنند. این پارک در کنار مرکز تجاری البرشا قرار دارد که میتوانید قبل از خرید سری به آنجا بزنید و روحیه فرزندانتان را تقویت کنید.

دارند و در خود هتل هم میتوانید به وای فای رایگان، صرافی، بار و بوفه و… با قدمزدن در کوچه و پسکوچههای محله بر دبی میتوانید ساختمانهای شنی را ببینید که در بالای آنها بادگیر قرار دارد. در موزه زنان دبی (Women’s Museum Bait al Banat) میتوانید آثار هنری را که توسط استعدادها جوان و ناشناخته ارائهشده ببینید. دبی مارینا برای کسانی که به دنبال هیجان و ماجراجویی هستند، یک جاذبه شگفتانگیز دارد. همانطور که دیدید، هر محله دبی جاذبه خاص خودش را دارد. این مطالب، هم برای سفرهای با تور دبی مناسب هستند و هم میتوانید از آنها برای تهیه یک برنامه سفر شخصی، دوستانه یا خانوادگی استفاده کنید، چرا که سعی شده جزئیات هر سرگرمی، جاذبه و موارد دیگر بهطور کامل بیان شوند. برای سفرهای طولانی و بین المللی در نظر گرفته شده است به طوریکه اغلب ایرلاین ها از این ترمینال بهره میبرند. اگرچه این ساحل برای تفریحات خانوادگی در نظر گرفتهشده، اما مجردها هم میتوانند برای گذراندن لحظات خوش به آنجا بروند. اگرچه آپارتمانهایی هم در گوشه و کنار محله میردف به چشم میخورد. کودکان هم می توانند از بازی در کنار پنگوئن ها و خرس های قطبی نهایت لذت را ببرند. هزینه اجاره صندوق قفل دار ۳۵ درهم می باشد. کسانی که به دنبال خرید یا اجاره یک خانه ویلایی با باغ و استخر هستند، به سراغ این محله میروند. بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از تلسکوپ های پرقدرت شهر را از نزدیک ببینند یا به سادگی روی دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف بایستند و مناظر خیره کننده را تماشا کنند. در این محل شما با گزینه های متنوعی از سرگرمی و هنر روبرو هستید و معمولا هر سال بهترین های دنیا در این دهکده به اجرای کارهای خود می پردازند. اگر دستی در هنر آشپزی و خلق طعم و مزههای جدید دارید، میتوانید چند مدل ادویه را برای درستکردن غذاهای متنوع دیگر هم امتحان کنید.

اگر به خواندن اسناد و کتابهای مختلف علاقه دارید، طبقه دوم این موزه هم میتواند جای جالبی برایتان باشد. این طبقه برای کودکان طراحی شده است. بیشتر ساکنین کرامه را افرادی از طبقه متوسط جوامع آسیای جنوبی و فیلیپین تشکیل میدهند. درست در امتداد ساحل جنوبی کریک دبی یا خور دبی، محلهای قرار دارد که بیشتر مکانهای تاریخی دبی را در دل خود جا داده است. بهطور مثال در این ساحل دبی خبری از رختکن، صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، و یا دوش حمام نیست و به گفته گردشگران همین بکربودنش باعث افزایش جذابیت آن شده است! بازدید از خانه سنتی ساختهشده در سال ۱۸۹۰ میلادی که در گذشته تجار مروارید دبی ساکن آن بودهاند و سرزدن به پیشرفتهترین مرکز شبیهسازی مسابقه یا «Xxtreme» و دلفیناریوم دبی، تنها بخشی از جاذبههای دیره دبی است که در انتظار گردشگران است. باتوجهبه اینکه محله جبل علی یک منطقه آزاد است، تجار زیادی از کشورهای مختلف در آن رفتوآمد دارند. اگر فکر کردهاید که جاذبههای دبی مال تمام شده است، باید بگویم خیر! فستیوال سیتی مال از جمله محبوبترین مراکز خرید دبی است که حدود ۴۰۰ فروشگاه مختلف را در خود جای دادهچ است. هتل القصر جمیرا (Jumeirah Al Qasr)، یکی از لوکس ترین هتل های دبی و جهان محسوب میشود.

پیشنهاد ما این است که در سفرهای مجردیتان هم برنامه رفتن به ساحل عمومی جمیرا را داشته باشید. البته این برنامه­ریزی برای کسانی که یکبار به دبی سفر می­کنند مناسب است و برای کسانی که سفرهای کاری یا تفریحی پیدرپی به دبی دارند قضیه فرق میکند. این ساحل شنی عمومی برای پیاده روی ، دویدن، صرف صبحانه و یا فقط تماشای غروب خورشید برای گردشگران تور لحظه آخری دبی انتخاب مناسبی است. پس از رسیدن میتوانید در تمام محله های دبی گشتی بزنید و تمام چیزهایی را که حتی دیگر گردشگران نتوانستهاند ببینند کشف کنید. یک برنامه خاص برای غواصی در آب های زلال این آکواریوم همراه با کوسه ها و دیگر موجودات دریایی وجود دارد که در کنار مربیان پیشرفته و با تجربه میتوانید این تجربه به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید. در این پارک میتوانید قایقهای لگویی واقعی را بسازید و آن را در موجهای واقعی آزمایش کنید. اما جدا از این، کارهای دیگری هم وجود دارد که میتوانید در نزدیکی خور دبی انجام دهید و مکانهای بسیاری هم هستند که باید از آنها دیدن کنید، ما برجستهترین آنها را در ادامه لیست کردهایم. بهطورکلی از موزه دبی بهعنوان یکی از مهمترین بناهای تاریخی دبی یاد میشود. در اوایل راه اندازی این مکان، خبری از بنای تاریخی و جداسازی نمایش و غرقه هر کشور نبود. اگر از شهر ابوظبی به دبی می روید، به راحتی علائم و تابلوها را دنبال کنید و درست پیش از چهار راه چهارم به سمت راست بپیچید. برای دسترسی راحت تر به دبی مال، بهتر است تا راه های آن را بدانیم. این محله در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی دبی واقع شده است. پس از وارد شدن به مدل تایید شده توسط ناسا از ایستگاه فضایی، میتوانید تجربهای مانند حضور در ۶۰۰ کیلومتری از زمین را داشته باشید.

Mont St Michel, France, Normandy, Sea, Bay, Landscape, Nature به دلیل آن که بازار جهانی طلا روز دوشنبه باز میشود، قیمتها ثابت هستند و میتواند در اول هفته خرید مقرون به صرفهای در بازار طلای دیره در دبی داشته باشید. این مرکز اهمیت فرهنگی جهان عرب را از طریق برنامههای مختلفی که برای آموزش مردم محلی برگزار میشود، به گردشگران نشان میدهد. الان وقتش است. در اینجا میخواهیم ببینیم که محله بر دبی (Bur Dubai) چه چیزهایی دارد که گردشگران را مجذوب خودش میکند. در پارک مشرف میتوانید مانند بادیهنشینهای دبی سوار شتر شوید و ساعاتی زندگی در گذشته را تصور کنید. چراکه میتوانید یک شاهکار هنری را که یک استعداد پنهان آن را خلق کرده پیدا کنید و آن را بهعنوان باارزشترین سوغاتی دبی با خودتان ببرید. انواع سرگرمیها را میتوانید در این محله کوچک تجربه کنید و از بازدید مناطق تفریحی و تاریخی لذت ببرید. پس از گشت زنی در محلههای پر از آسمانخراش و شلوغ دبی، میتوانید خودتان را به این پارک ساحلی برسانید و یک روز آرام را برای تجدید انرژی ازدسترفته­تان سپری کنید. امیدواریم که معرفی جاذبهها و تفریحات شهر دبی به شما کمک کند تا بتوانید برای سفر به این شهر بهتر برنامهریزی کنید و لحظات لذتبخش تری را در طول سفر سپری کنید. برای اینکه بتوانید تکتک این جاذبهها را از نزدیک ببینید و با بافت سنتی و امروزی دبی بیشتر آشنا شوید، خواندن مقالههای متعدد کارساز نیست. راهنمای سفر به دبی را هم بخوانید تا با جزئیات بیشتری درباره این شهر آشنا شوید.

اگر میخواهید یک سفر همهچیزتمام به دبی داشته باشید، پیشنهاد میکنیم در یکی از هتلهای زنجیرهای جمیرا ساکن شوید. در دبی مارینا میتوانید برنامه شنا در دریا را داشته باشید، یا ساعتی را برای گشت زنی در فروشگاههای لوکس و مدرن و غذاخوردن در رستورانهای متنوع اختصاص دهید. جایی که غرفهها و فروشگاههای لباس و پارچهفروشی، به وفور به چشم میخورند. همانطور که محله بر دبی محلی برای تاجران صنعت پارچه و نساجی بوده و هست، دیره دبی هم جایی برای بازار طلا و ماهی بوده و بهعنوان شهر ادویههای رنگارنگ شهرت دارد. چرا سفارش عمده پارچه از دبی تا الان رواج نداشته است؟ تازه میتوانید از منوی غذا هم سفارش بدهید و غذایتان را در این محیط دنج و فوقالعاده میل کنید. هر چیزی که میخواهید را میتوانید سفارش دهید و در این سفر دریایی نوش جان کنید. موزهای بینظیر را کشف کنید که به تکامل کروکودیلها و انطباقهای قابل توجه آنها اختصاص داده شده است که آنها را قادر میسازد تا از انقراض دایناسورها جان سالم به در ببرند. موزهای که در آن دستاوردهای بانوان بااستعداد اماراتی به نمایش گذاشته شده است. موزه زنان دبی خودش میتواند گواه پیشرفت دبی درزمینه حفظ حقوق بانوان جامعه باشد. پارک آبی آکواونچر دبی در آتلانتیس (Atlantis) پالم جمیرا (Palm Jumeirah) است. ساحل عمومی جمیرا دبی به دلیل محبوبیت بین گردشگران روسی ، به عنوان راشن بیچ تیز شناخته می شود.

در کل، باوجود مسکونیبودن این محله، اولین چیزی که توجه گردشگران را به خودش جلب میکند، سکوت و آرامش جاری در فضا است. این موارد را شاید در پارکهای دیگر کشورها هم بتوان پیدا کرد، پس بیایید چیزی را در این پارک تجربه کنیم که شاید دیگر فرصتی برای امتحانکردن آن نداشته باشیم. در این آکواریوم میتوانید تجربه واقعیت مجازی را امتحان کنید و به دیدن سرزمینهای اسرارآمیز زیر دریا بروید. میتوانید در این پارک ساحلی حمام آفتاب بگیرید، یا اینکه شنا را در آبهای خلیجفارس تجربه کنید. اما شناگران باید توجه داشته باشند که سواحل دبی در ظاهرا آرام بهنظر میرسند اما موجهای ناگهانی آبهای خلیج فارس خطرناک است؛ پس هنگام شنا حتما باید هوشیار و محتاط باشید. آژانس مسافرتی رامین گشت بهعنوان مجموعهای فعال در ارائه ارزانترین تورهای داخلی و خارجی، شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا لیست بهترین سواحل دوبی را در اختیار داشته باشید و بهتر برای سفر خود برنامهریزی کنید. جواب این سؤال را فقط وقتی میتوانید بدهید که، روی عرشه کشتی کروز حضور داشته باشید. در بازار ادویه (Spice Souk) میتوانید انواع ادویههای عربی و داروهای گیاهی را پیدا کنید. با قدم زدن در راهروهای تونل مانند این آکواریوم میتوانید انواعی از ماهیها و جانوران دریایی را در بالای سر خود مشاهده کنید.

البته میتوانید کارهای دیگری را هم در این ساحل تجربه کنید. گلف بازی کردن تجربه جالبی است؛ بنابراین حتی اگر تابهحال دستتان به چوب گلف نخورده، پیشنهاد میکنیم یکبار به این زمین بروید و اولین گلف بازی عمرتان را تجربه کنید. محله به محله را میگردیم تا ببینیم که چه چیزهایی در این کشور امروزی وجود دارد که تابهحال روحمان هم از آنها خبر نداشته است. توجه کنید در این ساحل قوانین سرسختانهای برای حفظ محیط زیست و حفاظت از جانوران وجود دارد، در نتیجه بازدیدکنندگان باید تمام آنها را رعایت کنند. اما توجه کنید که با این کارت امکان استفاده از واگنهای وی آی پی را ندارید و اینترنت وای فای در ایستگاههای مترو دبی در اختیار شما نخواهد بود. با استفاده از این برنامه پرکاربرد این امکان را دارید تا اطلاعات زیادی از چتبات و مرکز تماس با مشتری به دست آورید. در صورت عدم حضور به موقع در مبدأ، هیچگونه هزینه ای عودت نخواهد شد و امکان تغییر تاریخ نیز وجود ندارد. اگر هزینه سفر به دبی برایتان مهم نیست و میخواهید یک سفر خاطرهانگیز و متفاوت داشته باشید، در یکی از هتلهای دبی در محله دبی مارینا شوید. هزینه ورودی ساحل الممرز دبی ۵ درهم است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۸
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی